neděle 30. listopadu 2008

Už abychom měli dveře II

Tak v pátek měli dorazit kluci od dveří a začít s montáží. Ale to bychom nesměli být my, aby se něco nepotento. Ráno volali, že mají na dílně nějakou kontrolu a budou mít zpoždění asi 5 hodin. Hmmm, to jo. Zpoždění bylo nakonec 24 hodin :( Prostě páteční kontrola se protáhla. Nejdřív volali, že dorazí v pondělí, ale vzhledem k tomu, že drahý nebude celý týden doma a já tam s těmi montážníky sama být nechtěla, uvolili se a dorazili v sobotu ráno (sousedi museli mít radost, raději jsem to ale nezjišťovala).
Já jsem se pro jistotu ráno vypařila, abych nemusela být u trhání starých zárubní. A dobře jsem udělala. Kluci sice slíbili, že budou opatrní na naše nové tapety, ale bohužel, heslo dvakrát měř, jednou řež, asi neznají a trošku se "uřízli" (naštěstí poničili jen malý kousek, tak snad to nějak neviditelně opravím). Samotná montáž prý už byla rychlá. Zatím máme jen dvě strany, muselo se čekat na zavadnutí a vytvrdnutí pěny a protože jsem lidští, v neděli jsem je tu nehnali.
Takže zbytek montáže mě čeká v týdnu a jak jsem se tomu chtěla vyhnout, budu tu s nima muset být sama. Ach jo.
Tak zaítm alespoň fotky po první etapě. Bála jsem se té barvy, ale líbí se mi (teda nám) moc. Posuďte sami.

koupelna


slepá zárubeň v obýváku



ložnice



vybrané kliky


2 komentáře:

  1. Moc pěkné. Rekonstruujete "pomalu, ale jistě"? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Co se dveří týče, tak tedy rozhodně pomalu :) a díky "skvělé" volbě firmy, hodně nejistě. Teď to vypadá, že snad budeme ve šťastném finále, ale raději nechválit dne před večerem.

    OdpovědětVymazat